.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران مقصد گردشگران آلمانی می‌شود

شمال نیوز: مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران خبر داد: مازندران مقصد گردشگران آلمانی می شود

سیف الله فرزانه ضمن اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: به گفته هیات اعزامی از دانشگاه مونیخ، مازندران آنقدر ظرفیت دارد که در صورت تبلیغات و اطلاع رسانی درست در سطح ملی به زودی مقصد گردشگران آلمانی  شود.

 مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: این هیات آلمانی ضمن بازدید ازشرق استان از ساری تا بهشهر و حضور در سمینار یک روزه موزه ملی ایران، روز گذشته ایران را به مقصد آلمان ترک کردند.

وی گفت:در کنار ظرفیت های فرهنگی و تاریخی استان ساحل ماسه ای مازندران و تنوع زیستی و جانوری جنگلهای هیرکانی به خصوص حشرات خاصی که در این پتانسیل کشور زیست می کند از جمله علاقمندی هایی است که میتواند برای گردشگران آلمانی جالب توجه باشد.

مدیر کل گردشگری مازندران خاطر نشان ساخت: نقاط بکر مازندران و ظرفیت های شناخته نشده این استان که برای گردشگران داخلی چندان قابل توجه نیست در واقع مقصد سفر توریسم خارجی است .

وی گفت: با ورود هر توریسم ضمن رونق اقتصادی منطقه بیشتر با سلیقه ها و شاخه های مختلف گردشگری و نحوه اجرای آن در کشور مطابق با شرایط بومی و ملی آشنا شده به سمت صنعتی شدن گردشگری حرکت می کنیم

به گزارش شمال نیوز، فرزانه با اشاره به مازندران به عنوان مقصد گردشگری داخلی ایران تاکید کرد:اکنون این استان به عنوان مقصد سفر کشور تثبیت شده است ظرفیت اقامت و پذیرایی در آن نیز در حال حاضر در شرایط مطلوب قرار دارد و این نشان می دهد در جذب گردشگر تقریبا موفق بودیم .

وی یادآور شد: پس از این نیز باید تمام برنامه ریزی ها به سمت مشتری مداری باشد تا سالهای آینده نیز شاهد اقبال گردشگران به این استان باشیم. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 ارديبهشت 1392
ظاهرا یک گروهی آمدند و پذیرایی شدند و تعارفی کردند، آقای فرزانه به استناد همین صحبت شفاهی، جوری اظهار نظر می کند که انگار خبری است. کاش مسولین فعل «می شود» را از ادبیات خود حذف و بجای آن از «شد» استفاده نمایند.
علی 1 ارديبهشت 1392
نقاط بکر؟کجای مازندران نقطه بکر دارد؟دوردست ترین نقاط جنگل در ید انسانهاست,درسیزده بدرامسال مارا جهت استفاده ساعتی در نقاط بسیاربالا جنگل هم راه ندادندواجازه استفاده ندادند ومردم جنگل نشین میگفتند اینجا زمین وملک شخصی اشان میباشد.
نا شناس 2 ارديبهشت 1392
هر وقت که اونا تعریف کردند مهمه.(چی داره که تعریف کنن!!!!!!) هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه
نا شناس 3 ارديبهشت 1392
به خصوص حشرات خاصی که در این پتانسیل ?
اگر الماني ها براي ديدن حشره به ساري يا يهشهر بيايند ساري مي شود مقصد گردشگري الماني ها !
غرب مازندران را دريابيد که پر از گردشگر ايراني است و هيچ امکاناتي از مرکزاستان دريافت نمي کند !!!
حشره هم دارد اقايان مرکزنشين

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.